Thursday, November 02, 2006

CKC Seattle

Eeeep! I morgen (teknisk sett er det vel i dag) skal jeg på min første dag av CKC Seattle! Jeg er faktisk så jittery og nervøs at jeg ikke får sove (og nå som jeg endelig hadde blitt litt normal igjen...) - fant akkurat ut at det skal være konkurranser der, så jeg får ta en titt på dem i nattetimene.

Her er schedulen min:

YOUR CKC-SEATTLE 2006 SCHEDULE
Happy Healthy Scrapbooking($14.00)
(Thursday, November 02) 6:00 pm - 7:00 pm
Category: Evening Classes
Sponsored by:Brainiac Scrapbooking
Elements of Page Layout: Pages By Design ($15.00)
(Friday, November 03) 8:30 am - 9:30 am
Category: Classes
Sponsored by: Deluxe Designs
Creativity to Go ($15.00)
(Friday, November 03) 9:50 am - 10:50 am
Category: Classes
Sponsored by: Simple Scrapbooks
Backstage Party with Stacy Julian ($25.00)
(Friday, November 03) 12:30 pm - 2:00 pm
Category: Classes
Sponsored by: Simple Scrapbooks
Fun Filled Friday Night Crop ($25.00)
(Friday, November 03) 7:00 pm - 11:30 pm
Category: Crops
Sponsored by: Creating Keepsakes

Jeg gleder meg skikkelig til å møte Stacy Julian; har kjøpt et par av DVDene til Simple Scrapbooks på ebay, og Stacy må være et av de søteste menneskene ever! Jeg liker forsåvidt ikke stilen hennes på den måten at jeg ville scrapliftet henne med det første, men filosofien hennes er grisekul :)

Dessverre skal ikke Cathy Z være der. Ingen stalking på meg denne gangen altså :D

Heh, hør på meg, man skulle tro jeg skulle backstage på Oscar-utdelingen eller noe. Jeg heter Ingunn og jeg er en scrappenerd.

ps Halloween var en nedtur - det kom ikke et eneste barn til leiligheten vår!! Så nå sitter jeg her med en stor bolle med godis jeg, ehm, MÅ spise. My teeth huuuurt.

2 Comments:

Blogger Ania said...

Ååå bloggen din ER virkelig gjenopplivet! Hurra! :D Og LOL - det tenkte jeg ikke på i det hele tatt - overskriften på LO'en min..men ja, uh, *cough* :D Og gosj...*IKKE* misunnelig på deg nå i det hele tatt nei :P KOm bare en gruppe med unger til oss på Halloween og forresten, snø og kulde og litt avsides hus = masse snop på oss og :P

11:55 AM  
Blogger Ingunn said...

Vi bor i temporary housing i et leilighetsomraade med nesten bare indere (saan er det i Microsoft :D), saa tradisjonen har vel ikke festet seg helt her ennaa..

12:24 PM  

Post a Comment

<< Home