Saturday, November 04, 2006

Sukk.

Kan det BLI mer deprimerende enn dette?? I kveld skulle jeg først på crop på CKC (som jeg har betalt $25 for som antageligvis betyr at det er haugevis av gaver involvert) som jeg har gledet meg til siden juli, og så skulle jeg, JK og noen nye venner på kino for å se Borat- Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan. Som jeg har gledet meg til siden tidenes morgen, give or take a few days.

Hvor er jeg? Jeg ligger hjemme. Alene. Med noe som enten er matforgiftning eller en snodig form for migrene (det involverer vaffal projectile vomiting). Og jeg ser på Beaches. Beaches. Som i Wind Beneath My Wings. Uuuurk.

Jaja, jeg fikk i det minste med meg et helt fantastisk kurs i dag med Stacy Julian. Jeg skal skrive om det når jeg slutter å måtte løpe til vannklosettet mellom hver setning...

Apropos oppkast, stakkars Bobs har blitt så mammadalt (jeg er jo for det meste alltid hjemme nå), så da han måtte være alene hjemme i 6 timer i dag var han så nervøs (antar jeg, kanskje han bare har fått samme satanskap som meg) at han kastet opp! Urf, stakkars Bobby.

En stor opptur midt i alt sammen (heh, som om ting ikke er på opptur av meg allerede) er at jeg kom på 2. plass i månedens Diva-konkurranse på scrapping.no! Dæggern! Jeg gjør det jo aldri bra i konkurranser, så dette var utrolig gøy for meg. Hvis du som leser dette (hvis noen i det hele tatt orket å lese gjennom alt maset mitt om spying) stemte på meg, bukker og nikker og takker og snurrer i ring og vifter på svansen og alt mulig rart. Whee!

Tror jeg gir opp og går og legger meg med hunden min og bøtta mi nå. God bedring til meg!

4 Comments:

Blogger Unknown said...

God bedring til deg... :o)

Første gang jeg kikker innom blogen din, men jeg kikker gjerne innom flere ganger hvis jeg får lov!?

Så spennende at du bor i USA, alle scrappers mekka... :O)

6:51 PM  
Blogger Ania said...

Ånei, så utrolig kjipt!! :( urk da, god bedring, og filmen kan du jo se igjen når du er frisk iallefall....(den gleder jeg meg og til å se hihi) Og gratulerer med 2. plassen, blir vel ikke lenge til du tar 1.plassen da - LO'ene dine er så kule! :)

10:24 AM  
Blogger Anette S said...

Åh, Ingunn, da! Såååå kjipt! Hodet i bøtte er noe av det kjipeste man kan pådra seg sånn plutselig! Kjempedumt at du ikke fikk graduation og ble drop out i stedenfor!

Gratulerer masse med 2. plassen på diva! Meget fortjent!

12:41 PM  
Blogger _Kine said...

Stakkars deg!! Spy og beaches høres ut som en særdeles semmer aften. Håper du føler deg bedre nå. Synd at du ikke fikk vært på mer enn ett kurs.

9:31 PM  

Post a Comment

<< Home