Friday, November 10, 2006

Ta backup NAA!

Yezzir, laptopen min doede. Plutselig bare nektet den aa skru seg paa, og alt er sikkert borte.

Men. Jeg har AKKURAT tatt backup av bildene mine. Phew!! Tenk om jeg ikke hadde gjort det - jeg hadde mistet alle bildene fra bryllupet, alle bildene fra India...jeg vil ikke tenke paa det engang. En del av dem ligger som backup i fullstoerrelse pa flickr-kontoen min, men det er ikke i naerheten av aa vaere alle!

Saa hoer paa meg. Ta backup NAA!!

Anywho, naa bruker jeg laptopen til JK og kommer meg paa nett fra tid til annen paa den. Alt er saa ustabilt her! Det er en av grunnene til at jeg har neglisjert min rolle som alv paa minneriket...i tillegg til at jeg har vaert super busy for en gangs skyld; en venn av JK fra Singapore bodde hos oss i tre dager, og i tillegg til det har vi vaert paa moebelshopping over et par dager. Hvorfor har vi vaert paa moebelshopping spoer du? Jo, atte for atte vi har...

...kjoept oss hus!! Whee! Dere kan se bilder her: http://www.flickr.com/photos/snutur/sets/72157594363861374/

Vi haaper aa flytte inn foer Thanksgiving. Det blir deilig aa endelig bo i et hus som er VAART.

Bobby maser om aa gaa ut naa, saa jeg faar vel ta med meg bajsposer og gaa. Sees senere!

Jo, og jeg fikk sett Borat paa loerdag! Ee niiiiece! Very exciiite!

Ta backup!

3 Comments:

Blogger Ania said...

GOsj! For et kjempeflott hus!! Gratulerer!! Nå ble jeg litt nyskjerrig gitt, hva gjør dere egentlig i USA? Er det meningen dere skal bo der liksom, eller er det bare for noen år? *blush* Og backup er viktig ja!! Gjør det hver mnd jeg..hmm...tror jeg glemte oktober....fikser det imorgen takk for påminnelsen =) Godt du ikke mistet noen bilder!! (og du vet du kan finne norsk tastatur i settingsene et steds? :) Hm. Vet ikke om det funker med engelsk tastatur da, men skulle tro det siden det funker sånn omvendt :p)

1:45 AM  
Blogger Ingunn said...

Hehe, JK har vist meg hvordan jeg skal skrive norske bokstaver men jeg er for lat til aa fikse settingsene...

Vi bor her paa ubestemt tid - JK har faatt jobb i Microsoft, saa vi fant ut at vi ikke kunne si nei til den muligheten. Vi har bodd sammen i USA tidligere (ett aar i California) pluss at jeg bodde to aar i New Jersey da jeg var liten, saa vi er ganske vant til landet. Men det hadde vaert greit aa ha venner og familie naermere da...

2:03 AM  
Blogger Ania said...

*gotcha* takk for at du stilte nyskjerrigheten min *smile*

1:10 AM  

Post a Comment

<< Home