Thursday, November 16, 2006

Piivs

Jeg har hatt det ganske vanskelig det siste aaret, og i gaar skjedde det som nesten bare maatte skje snart - jeg hadde en aldri saa liten breakdown. Baade fysisk og psykisk. Jeg var saa daarlig at JK (aka verdens snilleste mann) ble hjemme og passet paa meg og brought me back to life med hjemmelaget suppe og gjorde at jeg foeler meg utrolig mye bedre allerede. Det at man har studert ernaering er visst ingen hindring hvis man vil leve kun paa forskjellige typer poteter og sjokolade i mange maaneder i strekk.

Naa vil jeg bare konsentrere meg om aa bli frisk (paa alle maater), ikke stresse med ting jeg har faatt for meg at jeg MAA gjoere, og ikke tro at alle forventer ting av meg. Frankie Say Relax.

Urk, naa har vi faatt vite at vi antageligvis ikke kan flytte inn i huset foer etter Thanksgiving likevel. Laaame. Spesielt ettersom JK har fri hele neste uke, noe som hadde passet MEGET godt med planer om maling og ymse oppgaver i huset. Sukk.

Meh.

Og det regner. Og regner. Jeg som trodde alle overdrev naar de snakket om Seattle.

6 Comments:

Blogger Ania said...

Huffda, det høres ikke så bra ut - det er godt at du iallefall har mannen din i nærheten som kan ta seg av deg og være den bestemte og omsorgsfulle når sånt skjer! *storklem* Kjipt med sånne utsettelser, men nå får dere jo en uke sammen da..eller? :) Planer kan sikkert finpusses ytterligere og sånn :)

1:09 AM  
Blogger Ingunn said...

Sant, sant, men det aner meg at det ikke blir saa mye quality time sammen ettersom JK skal kjoepe den nye Nintendo spillgreia paa mandag - oh noes!!

1:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ufsjda, sånne møte-veggen-dager er ikke hyggelige... :S
Og bare for å ha nevnt det: den bittelille utfordringen vår med Encyclopedia of Me, kan finfint utsettes. Absolutt ikke noe press der :)
Det er jo ikke så alt for lenge til Thanksgiving da, er det? Selv om det blir enda litt ekstra å vente, så kanskje det gjør at det blir bare eeeenda bedre når dere endelig kan flytte inn?

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Så trist. Håper du føler deg bedre snart, at du får slappet av litt :)
I løpet av de to ukene jeg var i Seattle for et par år siden, regna det forbausende lite. Jeg var tydelig heldig ;)

8:11 PM  
Blogger Ellen* said...

Trøsteklem til deg!! Ta vare på deg sjøl!:o)

2:14 PM  
Blogger Kathrine said...

Ta vare på deg selv!

4:38 PM  

Post a Comment

<< Home