Thursday, December 14, 2006

The internets!

(oki, før du gjør noe annet må du laste ned lydklippene av Bush som snakker om "the internets" og "the google")

Etter over to uker (iiik! seriøst!) uten internett og over én uke uten tv (ulpegulp) har vi endelig fått kontakt med omverdenen igjen. Puh! Bra jeg sa fra meg alveresponsibilitiesene på Minneriket - jeg trodde jeg kanskje måtte gå et par dager uten internett, men dette var jo bare helt vilt.

Addicted much?

Mediapausen hadde ikke vært så dum hvis jeg faktisk kunne ha brukt den ekstra tiden (gud vet hvor mye tid jeg kaster bort på tv og pc...) til å scrappe, men jeg er i en seriøs scrappetørke akkurat nå. Jeg klarer INGENTING. Jeg synes alt jeg lager blir grisestygt og jeg har en liten eksistensiell krise angående "poenget" med scrappingen min. Jeg tenker hele tiden på at alt må være interessant for andre å lese, at layoutene må se kule nok ut til at de andre på forumet liker dem, bla bla bla. Da jeg begynte scrappet jeg virkelig bare for meg selv. Jeg bare lekte meg med lim og papir og hadde det gøy. Hvordan kommer man tilbake til det??

Huset vårt begynner forresten å komme i stand nå, når det ser noenlunde presentabelt ut skal jeg legge ut bilder. Hihi, vi ga en skikkelig god review av real estate agenten vår til selskapet hun jobber for (vi gir ikke penger direkte til henne, det er et litt rart men kult system her som gjør at man kan stole på agenten som viser deg husene), så i går stoppet hun innom og ga oss et minijuletre, en enorm julestjerne (eller hva nå den blomsten egentlig heter - poinsetta eller noe? Haha, jeg er så dårlig husmor), og et gavekort på $100 hos Trader Joe's!! Yowsa! Vi må visst kjøpe hus oftere!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Velkommen tilbake :) Jeg hadde nok gått på veggene jeg :p Eller scrappet enda mere. :p Så kjipt med den sperren - jeg liker tingene du lager så jeg håper du kommer deg ut av den - og ikke minst finner gleden av å scrappe for deg selv. Kjenner litt til følelsene dog - kommentarer kan faktisk få meg til å like en layout enda mer enn jeg gjorde i utgangspunktet, eller motsatt...helt teit, ikke sant? Men sånn er det av og til... :/

10:04 AM  
Blogger Anette S said...

Så godt å ha deg på the internets igjen! Har vært bekymret for deg! Har scrappetørke selv, men har tatt masse bilder på pepperkakebaking i dag og gleder meg til å få laget noe.. når jeg får tid... Gratulerer med hus i stand! Deilig å få litt orden før jul! Si fra om du trenger scrappeutfordringer!

11:20 PM  

Post a Comment

<< Home