Thursday, January 18, 2007

Pjuskete og tiltaksløs...


...det er meg. Jeg er syk, så mesteparten av døgnet tilbringes i sengen med Bobby som varmeflaske. Dette er en glimrende mulighet til å se gjennom gamle cder med bilder - i det siste har jeg hatt mange scrappeidéer men ingen bilder som passer. Hrmf, på tide å få barn så jeg alltid har noe å scrappe! :D Anywho, jeg kom over dette bildet av oss fra 2002 eller deromkring, og jeg ble helt fengslet av den oransje bakgrunnen. Jeg la på sitatet, printet ut, scrappet, og ropte på JK så han kunne inspisere. Resultatet er at jeg aldri får fred fordi "du må huske å kysse meg nok!" - sweeet! Jeg tror jeg må lage flere sånne...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

*fnis* så søtt :P

8:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

hihi. digger denne. liker at primaene på siden liksom "vokser vilt", de er perfekte mot det sort/hvite mønsterpapiret :)

9:20 PM  
Blogger Kathrine said...

LOen er søt og kul på en gang! Jeg liker den godt. Og kysing kan det vel aldri bli nok av *tjihi*.

8:11 AM  

Post a Comment

<< Home