Sunday, January 14, 2007

Fugler, fugler overalt!

Dette begynte vel strengt tatt i fjor; da jeg begynte å scrappe var det fugler på Sassafrass Lass-arkene og på, vel, alt Rhonna Farrer lagde, men nå har det jo tatt helt av. Her er et utdrag av NOEN (!) av fugletingene jeg fikk i de siste kitene til Scrapologie, Jenni Bowlin og zingBOOM. Et ord: fugleinfluensa! :)

Apropos kits, jeg sliter med å finne en nettbutikk her som har godt utvalg og som shipper raskt, derfor kommer nesten alt scrappestashet mitt nå fra månedskits. Akk o ve, jeg savner virkelig Papirloftet! Fantastisk utvalg og enda mer fantastisk rask shipping! Jeg får i det minste fortsatt kost meg med godbitene designteamet deres kommer med...

I morgen skal vi ha (amerikansk) fotball-frokost hos oss. Seattle Seahawks skal spille kl ti om morgenen, og da er det visst tradisjon med "buffet" og øl. Noen av disse amerikanske tradisjonene er det veldig lett å like :D

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så mange søte pipper! Jeg elsker den lille pippen som sitter mutters alene nederst på en av Bohemia overlaysene. Jeg drømmer om to svaler i god old school stil på brystet!

11:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg digger også fuglestemplene til Rhonna Farrer.
Ang. kappe til hunden, så må jeg bare fortelle deg at jeg har dekke/kappe til hunden min, som jeg bruker når det er kaldt. Jeg har ikke fått noen kommentarer på det. Har en stor strihåret Risenschauser, så det ser kanskje litt "corny" ut, men det spiller da ingen rolle, så lenge hunden ikke fryser og eller trives med det...

Høres spennende ut å bo "over there"... har dere bodd der lenge?
Reiser til Los Angles den 24. februar på CHA messen, det skal bli spennende...

5:03 PM  
Blogger Kathrine said...

Du skal ikke klage som kan bestille fra USA uten å tenke på toll og international shipping. Og så zingBOOM da!

7:12 PM  

Post a Comment

<< Home