Wednesday, January 10, 2007

Herrejebus

Etter alt dramaet som ble nevnt i bloggen til Kristina Contes var jeg dum nok til å finne den idiotiske sytebloggen hvor alt startet. Herregud. Jeg gidder ikke legge inn linken her, for den er bare full av mennesker som må være vanvittig misunnelige og uten et fnugg av selvtillit. I én kommentar kritiserer de en "kjendis-scrapper" fordi hun virker falsk, og i neste blir en annen scrapper kritisert fordi hun er for ekte. Og ikke minst er visstnok alle "fat pigs". Jada. (Ikke for å synke til deres nivå eller noe, men basert på scrapperne jeg har møtt hittil i USA, er det ganske latterlig at de sier sånt om andre.)

Aaaargh. Dette er grunnen til at jeg ikke orker å henge på 2Peas heller, folk er så frekke og unødvendig sinte. Jeg setter i det minste enda mer pris på nordmenn nå :)

2 Comments:

Blogger Kathrine said...

Jeg ble gruelig nysgjerrig etter å vært på bloggen hennes altså, men etter å spurt scrappingens se og hør (aka ania - kniiiis) og hun ikke visste orket jeg ikke lete. Men jeg er glad det ikke er sånn i Norge. Om folk slenger dritt ligger det iallfall ikke ute for åpenheten.

9:48 AM  
Blogger Ingunn said...

Hahaha! Se og Hør :D

Selv drittslengingen jeg har hørt i det skjulte blant de norske srapperne har ikke vært ondsinnet - men jeg er muligens litt naiv :o)

Håper ikke alle amerikanere er like bitre som disse damene, da blir det et ensomt liv her borte!

10:37 AM  

Post a Comment

<< Home