Monday, January 15, 2007

Noen ganger...

...skjønner jeg rett og slett ikke hva som går gjennom hodet mitt! For å få brukt noen av mine nye fugleeffekter, bestemte jeg meg for å lage en LO med dette bildet av Julia (svigersøs) hvor hun ler helt uten tilbakeholdenhet (er det et ord?) fordi hun liksom er Free (as a bird og alt det der). Etter mye om og men, blant annet en journaling block som jeg fjernet fordi håndskriften min ødela hele layouten og blomster-rubonsen fra Fancy Pants som tydeligvis burde brukes på lys bakgrunn (det ser ut som om Bobby har kastet opp nederst i hjørnet på LOen min), anså jeg meg endelig ferdig. Jeg scanner inn og laster opp. Og så innser jeg at jeg glemte å ta med en eneste fugl.

Jaja.

Denne layouten er forøvrig den første i mitt forsøk på å lage et prosjekt fra Designing With 2007-kalenderen i uka. Utfordringen denne gangen var fra 11. januar, og man skulle "Create a dimensional, tone-on-tone title." Jeg har ikke laget noe fra uke 1 ennå, men jeg har den i hodet...jeg lover! :D

4 Comments:

Blogger Kathrine said...

HAHA! Jeg kommenterte akkurat denne inne på scrapping fordi jeg syns den var kul og syns slett ikke det ser ut som spy eller andre lignende ulumskheter.
Kjempekul LO! Flott bilde altså. Er du fotografen?
Jeg begynner å få bittelitt lyst på den kalenderen altså..

8:34 AM  
Blogger Kathrine said...

altså

8:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

LOL...må le litt av beskrivelsen av prosessen -- den er noe gjenkjenbar :P Men altså, det er en kjempeflott og kul - digger effekten av mørk bakgrunn og en lysere "stripe" :P Og selv om jeg ser hva du mener med rubonsen så hadde jeg definitivt ikke tenkt i de baner om du ikke hadde påpekt det :P

9:51 AM  
Blogger Ingunn said...

Oops, kanskje jeg skal slutte å påpeke at det ser ut som oppkast :D

Kathrine: jupp, jeg tok bildet samme dagen som jeg fikk den nye telelinsen (forsinket julegave). Nå må jeg bare skaffe meg noen smånurk jeg kan ta snikbilder av...:)

9:54 AM  

Post a Comment

<< Home