Thursday, January 11, 2007

Tiddelibom


Det snør her! Og denne gangen har det lagt seg et par cm, så jeg øyner snømannmuligheter i morgen. Monsieur Bobby er ikke fornøyd med at hagen er dekket med kalde hvite ting, men sånn går det når man er italiener og må bo i nord. Selv om han har jakke og alt. Apropos, en søt liten forskjell mellom amerikanere og nordmenn - da vi tok på Bobby jakke i kulden i Trondheim, syntes alle vi var rare Paris Hilton-aktige tåper (hallo! pelsen hans er så godt som ikke-eksisterende!), men her kommenterer tilfeldige forbipasserende det hvis han IKKE har på seg noe! :D

Det kjipe med snøen her er at det ofte blir helt kaotisk på veiene av det - det blir verken strødd eller måket, så man velger ofte heller å bare bli hjemme i stedet for å dra noe sted. On the bright side betyr dette muligens at kontoret til husbonden holder stengt i morgen og vi kan få en fridag sammen!

Urk, jeg skulle egentlig skrive noe scrapperelatert nå, men det får skje senere - varm seng kaller!

3 Comments:

Blogger Kathrine said...

Du tar kule bilder altså!
Idag er forresten dagen du kan drikke så mye kakao med krem som du vil. Det er jo snøstorm.

11:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ahh lekker og delikat bilde! :D Virkelig flott! Jeg er ingen hundeperson, men når jeg ser dine og Elsies bilder så får jeg litt lyst på en sånn liten tass jeg og *fnis* (bra jeg er fornuftig og vet hunder ikke passer meg egentlig :P). Snø og amerikanere ja...en tidligere klassevenninne bodde nord i USA som utvekslingsstudent et år, ble det mer enn 4cm snø ute brøt det ut full "panikk" i samfunnet og alle fikk være hjemme og sånn :P

11:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kan ikke huske om jeg har lagt igjen en kommentar her før, men jeg følger litt med iallefall. ;)
Du lager flotte og inspirerende LO'er!
Det virker som det mest fornuftige å holde seg innendørs i snøkaoset hos deg! ;)
Ha en fin dag!

2:36 PM  

Post a Comment

<< Home