Wednesday, January 24, 2007

"Master has presented Dobby with Fancy Pants!"

Okej, jeg må bare nevne drømmen jeg hadde i natt. Jeg var *muligens* litt påvirket av å ha brukt et par timer på å lese teorier om hva som kommer til å skje i Harry Potter and the Deathly Hallows før jeg la meg...jeg husker ingen detaljer, men alle hovedpersonene fra Harry Potter var på CHA og diskuterte de nye produktene. Alt var bare et sammensurium av Ron, Basic Grey, Dobby, Hagrid og Fancy Pants.

Tenk, for et år siden hadde jeg verken scrappet eller lest en eneste Harry Potter-bok :)

8 Comments:

Blogger Ania said...

*fnis* :D

9:39 AM  
Blogger Kathrine said...

Fnis herfra også.
Du har bare scrappet et år altså!

8:28 AM  
Blogger _Kine said...

Hehe. Tenk så trist det blir når den siste boka har kommet, man har lest den, og innser at det ikke er mer Harry Potter :(

9:17 AM  
Blogger Rita said...

hi,hi - artig :)

3:51 PM  
Blogger Anette S said...

ha ha ha! Det er det morsomste! Jeg er litt forelsket i Harry Potter, jeg... *rødme*

8:25 PM  
Blogger Kirsten said...

*fnis*
Men ja, jeg gruer meg til siste bok er lest altså... Sukk.. Jeg må lese alle om igjen før jeg begynner på den siste, det er fast tradisjon her *bare litt HP-gal*

(Og neida, jeg er ikke her inne og sniker for å se hva som skjer i dag jeg altså... Slett ikke *rødme* )

God helg!

Klem, Kirsten

2:16 AM  
Blogger Helle said...

Hihihi morsomt! Godt at vi er flere som er hekta på HP! Ha en flott dag over there!

9:18 AM  
Blogger Nina`s Rosa verden said...

En liten snik er ute å går!!!:)
Måtte titte litt her også da, siden du har vært hos meg!!!Masse spennende scrappestæsj her!!
Håper det er greit at jeg linker deg!:)

3:01 PM  

Post a Comment

<< Home